Eksfoliacja Kwasami

Resurfacing skóry – medyczne kwasy

A.G.E. solution

ph-age123

A.G.E. solution to skuteczny preparat do resurfacingu skóry, którego działanie wycelowane jest w typowe oznaki starzenia takie jak:
fotostarzenie
zmiany pigmentacyjne, piegi
skóra naczyniowa
ziemisty wygląd cery
rogowacenie
zniszczona warstwa rogowa
skóra pozbawiona blasku
powierzchowne i średnie zmarszczki mimiczne

Główne składniki aktywne i ich właściwości

PH-DVC™ (nośnik) – kompleks stosowany w preparatach pHformula zwiększający penetrację substancji czynnych.
Kwas migdałowy – kwas migdałowy stymuluje produkcję kolagenu i wykazuje zaawansowane efekty w leczeniu fotostarzenia poprzez poprawę wyglądu zmarszczek, bez podrażnień i ewentualnych przebarwień po zapalnych występujących zazwyczaj w połączeniu z innymi kwasami.
Kwas pirogronowy – stymuluje kolagen, elastynę i glikoproteiny skórne.
Kwas laktobionowy – inhibitor MMP (metaloproteinazy macierzy zewnątrz komórkowej) i jest odpowiedzialny za degradacji macierzy pozakomórkowej skóry i ogólnej integralności strukturalnej powodującej zmarszczki, wiotkość skóry i rozszerzenie naczyń krwionośnych. Dostarcza wielu korzyści, które zwiększają czas odnowy komórek i zapewnia właściwości przeciwutleniające. Pomaga również w leczeniu ran.
Retinol – reguluje zróżnicowanie komórek. Stymuluje syntezę kolagenu i elastyny, a także działa jako silny antyoksydant.
Wolne od parabenów
3 warstwy – działanie na głębsze warstwy skóry właściwej
Aby uzyskać najlepsze wyniki i zmniejszyć ryzyko powikłań, zaleca się używanie produktów odpowiedniego pHformula resurfacingu 2 – 3 tygodnie przed i po zabiegu.

img_age123_comp

A.C.N.E. solution

ph-acne123-prod

A.C.N.E. solution skutecznie wnika w pory aby pomóc i przejąć kontrolę nad rozprzestrzenianiem się drobnoustrojów trądziku skóry. Rozwiązanie to zapewnia korzyści przeciwzapalne oraz silne działanie keratolityczne w celu normalizacji problemów skórnych.
4 przyczyny problemów ze skórą tłustą i trądzikową:
nadmiar serum,
rozszerzone prory,
łojotokowe zapalenie skóry i blizny
Wskazania:
Trądzik klasy I, II i III
(trądzik, skóra tłusta)

Główne składniki aktywne i ich właściwości
Kwas pirogronowy – może przenikać przez skórę powoli i jest stosowany jak średni peeling chemiczny u pacjentów z wągrami, bliznami trądzikowymi, i tłustą cerą.
Azeloglicyna – działa jako środek przeciwbakteryjny, zmniejszając i hamując wzrost drobnoustrojów w mieszku (Propionibacterium acnes).
Kwas migdałowy – ma silne właściwości antybakteryjne, które pomagają zabijać drobnoustroje związane z wykwitami trądzikowymi.
Wolne od parabenów.
kwasy

C.R. 1 complex

ph-cr_complex-prod

C.R. 1 complex aktywny i skuteczny kompleks do skóry chronicznie zaczerwienionej z trądzikiem różowatym. Specjalnie opracowana formuła przeciw drobnoustrojom zmniejsza zaczerwienienia i zapobiega nawrotom.
Wskazania:
Czerwona, wrażliwa skóra
teleangiektazje
(skóra naczynkowa),
(trądzik różowaty)
chroniczne zaczerwienienie skóry
skóra atopowa
Główne składniki aktywne i ich właściwości
Kwas migdałowy – ma silne właściwości antybakteryjne, które pomagają zabijać bakterie w skórze skłonnej do trądziku różowatego. Jest to bardzo delikatny kwas, szczególnie skuteczny w przypadku rodzaju skóry, która nie toleruje agresywnego leczenia.
Retinol – długotrwałe stosowanie witaminy A przyczynia się do poprawy wyglądu skóry z trądzikiem różowatym, skóry wrażliwej ze skłonnościami do chronicznego niedoboru witaminy A, który jest głównym czynnikiem przyczyniającym się do powstawania powyższych problemów.
Kwas salicylowy – jest skuteczny keratolityczne, pozwala dodatkowym substancjom czynnym przeniknąć skuteczniej.
Kwas mlekowy – pomaga rozbić desmosomy (wiązania między komórkami), aby umożliwić łatwiejsze złuszczanie martwych komórek na powierzchni, podczas jednoczesnego nawilżania skóry.
Wolne od parabenów

3 warstwy – działanie na głębsze warstwy skóry właściwej
Aby uzyskać najlepsze wyniki i zmniejszyć ryzyko powikłań, zaleca się, używanie produktów odpowiednich pHformula resurfacingu 2 – 3 tygodnie przed i po zabiegu.

kwasy2